onsdag 29. januar 2020

Onsdag 29.01,2020

Hei,dette er bare en kort oppdatering til mine lesere, som sikkert mange av dere er kjent med, ble jeg dessverre utsatt for en uheldig hendelse, den nest siste dagen av vår sykkeltur fra Hua Hin til Krabi.
Resultatet ble noen brudd rundt hø albu. Jeg fikk uvurderlig hjelp av mine sykkelkompiser, ble transport til sykehus, rtg viste Lateral humerus condyl fractur.
Etter en fin drosjetur til Hua Hin, fikk jeg en fantastisk hyggelig oppfølging av min nabo, som har vært ortoped ved Ullevål i en årrekke, han anbefalte operasjon hjemme i Norge, og slik ble det.
Jeg har vært veldig heldig, alt så langt har vært en positiv opplevelse, jeg ble operert sist onsdag ( 8dager siden)  og jo jeg har hatt smerter, det skulle vel bare mangle. Men samlet sett har jeg fått opplevd en medmenneskelighet og oppfølging som jeg kun vil si er enestående.En stor takk til alle.
Jeg kan ikke sykle på 10 uker, albuebeskytter må jeg bruke heretter , ny hjelm , nye briller osv
Når kommer jeg tilbake på sykkelsetet i Hua Hin igjen, time will show.
Dere andre får nyte dagene uten meg, det er jo frihet i det og.
Ja slik kan og en sykkeltur være, et uhell kan skje, ikke noe en ønsker, men jeg har vært heldig



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

260923 Tirsdagstur til Khao Kalok

Tirsdagstur til Khao Kalok. Vi startet turen fra lyskrysset soi 116 i lett overskyet vær og fin temperatur. Turen gikk i fint tempo, (kanskj...